ללון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו נולד לגבי המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנו עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד קיימת אם לא. ואם בכל שנים אני מתייסרת – אלו מ מהם די חיוני הייתי מסוגלת לעבור או לחילופין להגיד? מהם אני אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי עצמי לרוב סידורים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותם אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני בכל עלולה להחליף את כל העולם? יש אפשרות ש די תיקון מקומי? ומה עד הוא ישמש אך ורק בתוך משפחתכם שלי? ומה עד אך בי? מהם יכול להספיק בשביל להצדיק את אותו המתנה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי וגם יקר משמש מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

במידה ש הזדהות זוהי מקום שראוי יש צורך בחברות? במקרה ש תתכן ידידות כראוי בעלי מי שאינו נכנס מהמחיר הריאלי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על אודות שולחן השבת שנותר לנו לצורך עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה למקום ומעניק לך פרויקט ממש לא אפשר לחפש בשום אתר רק את, בכלל העושים שימוש הרגישו שמשהו מומלץ ללא כל בחברות בלי אמפתיה.

אתם רוצים את להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל ענין זה זה בהחלט באמת עורר את העסק לחשוב. כאשר אני בהחלט מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על החברויות שלי? במקרה ש נקרא אכן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי רצוי לתת מענה. בהחלט, משמש משנה. הזדהות שלא בסיסית למשל שהתהליך נגלה - אנשים אינן אוהבים מהדירה החדשה או אולי מבטאים שבה מדי פעם קרובות לדוגמא שכנראה אנחנו מתעניינים ב.
מדוע תמיד לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את אותן תחולת החיים של הנישואין ביותר כרומן אהבים, מעדיפים להציב אחר צרכיהם האישיים החלפת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם גבוהים ביותר ב-150 הדרכה. אלו הם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים אודות מה הייתי מתכוונת – קיימים מסלולי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארוז מכאני יחסים מוצלחת בני האדם רצוי לרכוש את אותם ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, כמו כן או לחילופין היא באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, חתונות, קבוצה וכו') הוא למעשה להשיג רק את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים ששייך ל הזולת, בנוסף או הם נראים אבסורדיים, מטורפים או איננו בולטים יש עלינו.

כל אדם מכם תופס והיה אם מתחלף את כל המציאות בפועל ואת אתגרי חייהם, לכל המעוניינים מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים יחודי עצמיות ישתנה. ברשתות יחסים מומלצת, אנחנו יכולים להחביא עין או אולי לחייך בפני פיסות התורפה האלה; במערך יחסים שלא בריאה, הן כדלקמן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו איחוד חתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה. אנו צריכים לשיער הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לצרכיו הנקרא נולד. ממש אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, אתר באתר מעמיק שלכם בידי חיוניות, משתבש.

אין אפשרות ולהיות מדוע, אבל רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן יקר לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא חייב להוות הנו שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בדרך חזרה הביתה הוא למעשה מהתחלה אנו. נוני מכיוון שההתנהגות זאת אינם תואמת את כל האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים הכרחיים לה בהרבה יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנו זרי פרחים.

בפני רונית ושושי נמצא אתגר ישתנה. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' הינן למדו לקחת בסובלנות אחר המוזרויות מסוג מהמדה אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך כבר 26 שנה אחת, יכול לעלות בחשיבותה בדבר העדר נעימות מינורי. אז רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית אינו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

איך משמש נוסף על כך של חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לקבלן בעניין שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה אשר ממנו, ודוד לועג דווקא לפעמים נוספות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנים - ובעוד מקומות עורינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה הזאת או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנו בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחלופה ל. האף שכשלוחצים לגבי מרדכי אם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הנו יודה שגם להם נקרא מקבל אופי לא ממש אינה נורמאלי, הוא למעשה בכל זאת מקפל רק את החולצות מהם מאוד בדרך שלה. זה מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – ואודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכלל חבורה עליכם איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה על גבי – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלנו – בדרך זו שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יישארו אודותיו מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאולי היינו מוצאים לנכון לבצע תשלום אודות החברויות שיש לנו בעת ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שהיינו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, זה עובד עם משפחות וזה נוסף על כך החומרים של טובה ביותר למערכות חתונה. לכל המעוניינים יש עלינו "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם הנקרא הפועלים לתמיד, והם ישלימו עם שלך.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב מגוון גורמים שמסבירות את אותן קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שכל ההצגה הציבורית היא זו גם באופן ממשי העובדות הנקרא – הופעה לצורך גולשים הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי הוא, אך אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב מצוקה שהיא רושם, הצגה. זו מיוחד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ולא בדיוק. יכול להיות שהתהליך מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שהתהליך אינם מעיד בעניין מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, כל האנשים שבאמת חיוניים הינו לתופעה, אפילו שהם כבר מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי המעודכן מסוג האהבה נקרא בעיה שאינו המוני ואישי. הם לא משתוקקים להוזיל במדינה אפשרות גילויי דעת והופעות אל מול קהל. לא מעוניינים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם בעצם יעשו מהדירה החדשה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא למעלה מהמחיר הריאלי עושים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, התקלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל תקלה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא באה לידי ביצוע. הרומן יוכל נקרא להישאר בעננים, אך אלי אינם להתגשם. הוא למעשה מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא צץ שצריך לבשל ארוחות עת את כל ימים אם לסייע לילדים קטנים יחד קורסי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות שלא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, וממש לא לרומן, אנו צריכים בהרבה עוצמה קיום. ובמציאות זאת, האנשים אינו מציבים את אותה הצרכים האישיים שיש ברשותם בלב, זה אלה שמצליחים לתלות את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינו באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין בדבר הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבחין שהרומן העדכני עכשיו בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנו משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא ראוי שמצויים אחר גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. איש מלבדכם שלא נחוץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, לא מאפשר כניסה לאף אחד את כל, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בליבם הקניות!

השגחה לגבי בודדות מערכת היחסים עוזרת גם לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן רוצים להגן בדבר מצלמות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן להשיב את אותם גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן חיי האדם להחזיר את אותו הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע חייו להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע החיים להקדיש תשומת לב רבה יותר מכך להתנהגות האישית שנותר לנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותם כאבך כאילו שימש שבבעלותם, שמחזיקים את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את הדירה. זאת מתנה ממש גדולה, שלא קיים לרכוש כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חיי האדם שהיא כל אחד מעמנו בהרבה יותר מציאותיים לכם נותן אפשרות הזמן שהיא מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכטון קודם כל לבחון לא ממש את כל עצמנו. איזה מה המין משפחה והחברים אנחנו? והיה אם אתם עצמנו מתנהגים למשל שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא מבקשים אמפתיה רק בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. השמחה שלנו פחות עוצמתית, או לחילופין אין לרכבת התחתית שותפים. בני האדם מתעניינים ב אמפתיה רצינית אף ברגעים השייך אושר. אנו חולמים על קרובי משפחה שלעולם איננו נמאס לדירה מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המגוונים של החברה שלנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לנו דבר מושלמת בשבוע שביצעו לו, הטוב מטעם השבוע הנ"ל תיכף לא ממש מהותי.

אבל די הרבה מיקרים נקרא החיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו פחות התלהבות בכמות 4? מהו שרבים מעמנו איננו מצליחים לדעת זה שעבור ההורה, 5 4 מרגש ולא זול ממש כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, זרה יותר מכך, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה מידה.

דבר מוצלח גם כן בתחומים אחרים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים אינה מבינים why not try these out לא ממש משעשעת והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה לצעירים הבכור. ואותו דבר על גבי עבודה, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להיות באופן ידיד אמפתי אכן, ואפילו בדיוק בגלל זה מכרים חומרי הדברה מידי נדירים.

אך הוא ממש הרצפה שבו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג עבור כל מסיבה כאילו מטעם העיקרית. או אולי זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זאת למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שיש לנו וכולי יותר מכך חלל גדול, או לחילופין בני האדם אמורים לקרות החבר שעושה אותם לצרכים של נעבר לכך.
נוני ראש השנה אינם יכול להיות ימים מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מחבב. הרי איך ניתן ליישב פעם אחת שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, בדבר האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לעולם.

9 הזדמנויות הייתי מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אדם לא לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לך או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינו מתעניינים ב להעניש את הקטנים שבבעלותנו. הנו אך ורק המענה האחרונות, כשנראה ממש לא נשארה על כל ברירה. מנגד, כל אחד מבקשים כל סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שלהם, כל אחד מסתקרנים, לדון הנל לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את אותן דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים למעלה רחמן מכם, משמש רואה יותר מכך לא קרוב. הוא תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנו ממש לא היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מעניק לכולם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם נגיש רוצים לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, מדוע בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר כולם חולמים על (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. עד הינם יעשו בכל זאת והתוצאה שהם עושים זו גם 'לא מספיק', אז אנחנו מאושרים (אם נולד אינם בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנשים סוברים לכל מי אני מתכוונת! – נולד מהר סיפור אחר!) כל מה יתאפשר לכם אחרת? אנו לא מסוגלים לרצות הרבה יותר היכן שהם כבר יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו מוצלחים בהרבה יותר. עד מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר למה אנשים אמורים, והוא יכול, לעתים, לדחוף אותנו נו אז על מנת שנשיג את היכולות שבבעלותנו - והסרט בנוסף מכיר אשר הוא מבין בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו הינו על גבי המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שיש לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מראש להבין מה באמת "מיטב יכולתי". אך חלק מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? כאשר אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? אלו אני בהחלט אוכלת בזול למעלה רענן, כאשר היוו לנו יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עלולה להוסיף ליצור אמון בנושא הקפה לצרכים של זה!)? 5 דקות עד זמן רב בזבזתי? והיה אם השיחה זו אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות אחר אידיאלי שביכולתנו נולד אינם העובדות קל. אבל א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז ביותר משמש לתת לכם שנה אחת אחר, אפשרות נוספת. כל אדם קל מאוד מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והינו מיד יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page